بن پلاس ، روشی برای خرید ارزانتر

آیا از جمله‏‌ی مشتریان پر و پا قرص پیشگامان 24 هستید؟  آیا مرتبا برای خود و دوستانتان از پیشگامان 24 خرید می‏‌کنید و انتظار دارید که به عنوان یک مشتری دائمی، پیشگامان 24 با نگاهی ویژه به شما بنگرد؟ آیا از مشتریانی هستید که محصولات مورد نیاز سازمان یا شرکت خود را پیوسته از پیشگامان 24 تامین می‏‌کنید؟ شاید علاقه‌‏مند به خریدهای با تعداد بالا و عمده برای کسب و کار خود هستید!

مدت‏‌هاست که پیشگامان 24 پیشنهادهای زیادی را از مشتریان دائمی خود دریافت می‌‏کند. پیشنهادهایی از این دست که، یک مشتری وفادار و با نرخ تکرار خرید بالا امکان بهره‌‏مند شدن از قیمت‏هایی ویژه و مناسب‏‌تر را داشته باشد. یعنی دریافت حداکثر تخفیف ممکن از پیشگامان 24 !

البته از ویژگی‏‌های خرید اینترنتی شفافیت در قیمت گذاری و امکان خرید با قیمت مناسب است. معمولا محصولات برای همه مشتریان یک فروشگاه اینترنتی چه آنها که تنها گاهی خرید می‏‌کنند و چه آنها که جزو مشتریان دائمی و پر و پا قرص آن هستند با قیمت‏‌های یکسانی عرضه می‏‌شوند. این خود حاکی از شفافیت و البته یک فرصت ارزشمند برای کاربر است. با وجود اینکه شفافیت در قیمت گذاری یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی است، طرح بن پلاس ، نگاه ویژه‏‌ی پیشگامان 24 به مشتریان وفادار است. نگاهی ویژه و فراتر از درصد تخفیفی محدود. با بن پلاس ، هرچه بیشتر سفارش دهید، ارزان‏تر می‌‏خرید!

اطلاعات بیشتر