[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا بازاریابی دیجیتال؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”15px”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”postdigitalmarketing”][vc_column][vc_column_text]در بازاریابی دیجیتال، با استفاده از ابزارهای گزارش‌گیر می‌توانیم در زمان واقعی عملکرد یک کمپین را رصد کنیم. مانند آنچه در حال مشاهده است، چندبار، چه مدت. همچنین سایر موارد اقداماتی مانند نرخ پاسخ و خریدهای انجام شده را بررسی می‌کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”blogpostnew”][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”35504″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”2/3″ css=”.vc_custom_1577260214959{padding-top: 10px !important;}” el_class=”postdigitalmarketing”][vc_column_text css=”.vc_custom_1577251618940{padding-top: 22px !important;}”]استفاده از بازاریابی دیجیال در عصر دیجیتال، نه تنها برندها را قادر می‌سازد تا محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنند. بلکه از طریق خدمات پشتیبانی آنلاین که به مشتری ارائه می‌کند، باعث می‌شود تا مشتری احساس حمایت و ارزش کند.
استفاده از رسانه های اجتماعی در تعامل بازاریابی دیجیتال به برندها این امکان را می‌دهد تا بازخورد مثبت یا منفی از مشتریان خود دریافت کنند. همچنین تعیین کنند که بسترهای رسانه‌ای برای آن‌ها به خوبی کار می‌کنند.
بازاریابی دیجیتال باعث افزایش مزیت برندها و مشاغل می‌شود. اکنون برای مصرف کنندگان معمول است که بازخورد را از طریق منابع رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ و وب‌سایت‌ها درباره تجربه خود با یک محصول یا برند به صورت آنلاین ارسال کنند.
جای تعجب نیست که میلیاردها دلار بازاریابی صرف شده در کانال‌های سنتی در حال حاضر به کمپین‌های بازاریابی دیجیتال روی آورده‌اند. با رشد بلوغ وب این روند همچنان ادامه خواهد یافت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”15px”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”postdigitalmarketing”][vc_column][vc_column_text]در طول قرن‌ها، بازاریابی همیشه مشتری محور بوده است. در این بین شیوه ارائه خدمات و محصول تغییر کرده‌است اما راهبردها یکسان باقی مانده‌اند. فن‌آوری‌ها در همه زمینه‌ها انقلاب ایجاد کرده‌اند و بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. از رسانه‌های چاپی گرفته تا رسانه‌های دیجیتال. رشد سریع بازاریابی نتیجه مستقیم نفوذ در سایت‌های اینترنتی و رسانه‌های اجتماعی است.

در بازاریابی دیجیتال برخلاف روش بازایابی سنتی، شما مجبور نیستید از خانه بیرون بروید تا مردم را متقاعد کنید که محصول شما چقدر خوب است. در عوض لایک در صفحه های اجتماعی این کار را برای شما انجام می‌دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”27px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”27px”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1577251958051{background-color: #ededed !important;border-radius: 2px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1577253935879{padding-top: 22px !important;padding-bottom: 22px !important;}”][vc_column_text]سایر مطالب مشابه :

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”27px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”27px”][/vc_column][/vc_row]