امروزه ظروف یکبارمصرف را می‌توان در انواع جنس‌ها، رنگ‌‍‌ها واندازه‌های مختلف دسته بندی کرد. از ظروفی که در آن غذا می‌خورید گرفته تا ظروفی که مواد غذایی را در آن بسته‌بندی می‌کنید. درواقع توجه به این مساله که ظروف مورد نظری که استفاده می‌کنید چه ظاهری داشته باشد و از چه موادی ساخته شده باشد بسیار مهم است. حتی اینکه چه کاربردی داشته باشد باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود.

با توجه به مغوله‌ی بسیار مهمی همچون زمان و تنوع بسیار زیادمحصولات در این حوزه که فقط چیزی نزدیک به چهار هزار نوع محصول در سایت پیشگامان24 می‌باشد؛ ما به جهت مغتنم شمردن وقت و سهولت در دسترسی شما و برای خریدی آسان، بخشی از این محصولات را که متناسب با شغل شماهستند را پیشنهاد داده‌ایم که به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته، و بدون نیاز به صرف زمانی زیاد جهت جستجو به خرید بدون واسطه‌ی آن اقدام نمایید.

ما در صفحه پیشنهاد ما قصد داریم با توجه به شغل ونیاز شما محصولات باکیفیت و پرفروشی که نیاز حرفه و شغل شماست را برای راحتی معرفی کنیم.

در این دسته‌بندی انواع لیوان‌های آیس‌پک با حجم‌ها و جنس‌های مختلف، نی‌ها با تنوع رنگی بالا، بستنی‌خوری و … را می‌توانید به راحتی انتخاب و خرید نمایید.

در این دسته‌بندی انواع ظرف کیک بلند، کوتاه، ظرف آجیل و ظرف‌های چندخانه را می‌توانید انتخاب و خرید نمایید.

در این دسته‌بندی انواع شانه‌های تخم‌مرغ و بلدرچین در اندازه‌های مختلف را می‌توانید انتخاب و خرید نمایید.

در این دسته‌بندی انواع سطل‌های ماستی را در ابعاد، رنگ ها و جنس‌های مختلف را می‌توانید به راحتی انتخاب و خرید نمایید.

در این دسته‌بندی انواع ظرف غذای فوم و گیاهی، ظروف چندخانه، قاشق، ظرف خورشتی و … را می‌توانید انتخاب و خرید نمایید.

در این دسته‌بندی انواع ظروف غذا، قاشق، چنگال، لیوان، ظرف سسی و سایر ظروف مرتبط را می‌توانید انتخاب و خرید نمایید.

توجه داشته باشید که همیشه به علائم روی ظروف یکبار مصرف  دقت کنید زیرا کاربردهای مختلفی دارند. جهت آشنایی با مواد اولیه ظروف یکبارمصرف روی لینک زیر کلیک کنید.

علائم روی ظروف یکبارمصرف به چه معناست؟

آشنایی با انواع مواد اولیه ظروف یکبارمصرف